Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Sigmar's Prophet
Sigmars pilgrimsfärd är en samling premiumutseenden som innehåller ett skin och en hatt för Victor Saltzpyre. Samlingen Sigmars pilgrimsfärd innehåller två premiumutseenden för Victor Saltzpyre: Hatten Ratechism och skinnet Tvillingsvanskometens gissel. Utseendena kan användas på Victor Saltzpyres fanatiker-yrke. Om utseendena: Ratechism– hatt Tillhör en inofficiell sekt (med en enda vilseledd medlem). Han vidhåller att Sigmars vilja tydligt kommuniceras genom gnisslet från omuterade råttor. Tvillingsvanskometens gissel – skin Bärs av en vars hängivenhet till Sigmar och förstånd sällan ifrågasätts, fast av olika anledningar.