Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Robes of the Illuminator
Samlingen Belysarens klädsel innehåller två premiumutseenden för Sienna Fuegonasus: Hatten De lärdas lykthjälm och skinnet Sökarens klädsel . Utseendena kan användas på Sienna Fuegonasus Pyromantiska yrke. Om utseendena: De lärdas lykthjälm – hatt Huvudbonader som är en favorit hos Bright Wizards som gillar att se vart de är på väg och synas i gengäld. Sökarens klädsel – skin En outtröttlig forskares klädesplagg, genomsyrad av den turbulenta Aqshys mysterier.