Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Relentless Reiklander
Samlingen Relentless Reiklander innehåller två premiumutseenden för Victor Salzpyre: hatten Candelight Helm och skinet Reikland Rover. Utseendena kan användas på Victor Saltzpyres Bounty Hunter-yrke. Om utseendena: Candlelight Helm – hatt Riggad gruvarbetarhjälm. Mer praktisk än funktionell. Reikland Rover – skin Det här plaggets tyg har ett distinkt bretoniskt snitt. En kejserlig prisjägare skulle däremot förmodligen aldrig bära såna här kläder.