Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Phoenix King's Bodyguard
Phoenix Kings livvakt är en samling premiumutseenden som innehåller ett skin och en hatt för Kerillian. Phoenix Kings livvakt-samlingen innehåller två premiumutseenden till Kerillian: Hatten Chracian lejonhjälm och skinnet Chracian tapperhetsväktare. Utseendena kan användas på Kerillians hembiträdsyrke. Om utseendena: Chracian lejonhjälm – hatt Huvudbonader av ett vitt lejon av Chrace - berömda kungliga livvakter från Ulthuan och makalösa skogsvandrare. Chracian tapperhetsväktare – skin Klädsel av ett vitt lejon-väktare i tjänst för den legendariska prinsen Temakador. En trevlig pojke, har jag hört.