Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Knight of the Blazing Sun
Samlingen Knight of the Blazing Sun innehåller två premiumutseenden för Markus Kruber: hatten Myrmidia's Gaze och skinet Armour of the Blazing Sun. Utseendena kan användas på Markus Krubers Foot Knight-yrke. Om utseendena: Myrmidia's Gaze – hatt En blick som inte är lätt att möta. Men blinka inte, för då kan du tappa huvudet. Armour of the Blazing Sun – skin Komplett riddarutrustning som välsignats av gudinnan Myrmidia och därför hängivet åt rättvisans sak.