Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Isabella von Carstein
Isabella von Carstein-paketet innehåller ett premiumutseende för Sienna Fuegonasus: Isabella von Carstein hud- och hattset. Utseendet kan användas på Siennas yrken Eldsiare och Andebesvärjare. Om utseendena: Isabella von Carstein – hud- och hattset* Englamour vänner och fiender kommer att framstå som den ökända och älskade vampyrinnan. *Delar från set kan inte utrustas individuellt.