Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Huntsmarshal's Raiment
Fotriddarens klädsel är en samling premiumutseenden som innehåller ett skin och en hatt för Markus Kruber. Samlingen Fotriddarens klädsel innehåller två premiumutseenden för Markus Kruber: hatten Griffon-kronan och skinnet Riddaren Griffon. Utseendena kan användas på Markus Krubers Fotriddaryrke. Om utseendena: Griffon-kronan – hatt Denna hatt bärs enligt tradition endast av en jägare som har brottat ner en björn till underkastelse och levt för att berätta om det. Wulfharts prakt – skin Jaktklädsel av en viss Markus Wulfhart, monsterdräpare och imperiets fotriddare. Praktisk klädsel för en praktisk man.