Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Gotrek Gurnisson
Gotrek Gurnisson-paketet innehåller ett premiumutseende för Bardin Goreksson: Gotrek Gurnisson kostym- och hattset. Utseendena kan användas på Bardin Gorekssons yrke Dräpare. Om utseendet: Gotrek Gurnisson – kostym- och hattset* Iklä dig den illusoriska likheten av den Gamla världens mest berömda mördare (poet som medhjälpare ingår inte). *Delar från set kan inte utrustas individuellt.