Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Flammenbringer
Flambärare kollektionen innehåller två förstklassiga kosmetika för Sienna Fuegonasus: Midvinterpinnar hatten och Midvinterns flammengarb hud. Utseendet kan användas på Sienna Fuegonasus yrke Eldsiare. Om utseendena: Midvinterpinnar – Hatt Hur ljusen inte blåser ut i de iskalla kulingarna vid årets slut kan vem som helst få gissa. Magi, visst ... men av vilket slag? Midvinter Flammengarb – Hud Dessa pälsar är förtrollade att behålla ett eko av Aqshys värme även i de kallaste klimatet och är en fara för allt brännbart.