Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Felix Jaeger
Felix Jaeger-paketet innehåller ett premiumutseende för Kruber: Felix Jaeger kostym - och hattset. Utseendet kan användas på Krubers yrke Legosoldat. Om utseendena: Felix Jaeger – kostym- och hattset* Utsmycka dig själv som den berömda medhjälparen till den ännu mer ryktbara Gotrek Gurnisson. *Delar från set kan inte utrustas individuellt.