Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Count Boris Todbringer
Greve Boris Todbringer-paketet innehåller ett premiumutseende för Victor Saltzpyre: Greve Boris Todbringer kostym - och hattset. Utseendet kan användas på Victor Saltzpyres yrke Prisjägare. Om utseendena: Greve Boris Todbringer – kostym- och hattset* Anta det illusoriska utseendet hos den berömda kurfursten - se bara till att hålla dig borta från Enögda Khazrak. *Delar från set kan inte utrustas individuellt.