Warhammer: Vermintide 2 - Agent of Malekith
The Agent of Malekith innehåller två premiumutseenden för Kerillian: hatten Mask of the Shadow-Slayer och skinet Naggarond Backstabber. Utseendena kan användas med Kerillians yrke Shade. Om utseendena: Mask of the Shadow-Slayer – Hatt Ett plagg som Shades of the Ashen Hills bär, de vars fotsteg inte kan höras och vars klingor skär igenom rustning som hud. Naggarond Backstabber – Skin Lönnmördarplagg som bärs av de särskilt opålitliga (det är noga med skillnaderna i Naggaroth).