Warhammer: Chaosbane - Tomb Kings
Innehållet är inkluderat med Season Pass för Warhammer: Chaosbane. Utforska det öde landet Nehekhara och slåss mot Gravkungarnas styrkor. Den nya akten innehåller en fortsättning på originalberättelsen, unika miljöer och nya fiender.