Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin – Yndrasta, Celestial Spear-paket
Yndrasta, Celestial Spear-paketet ger Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin en ny spelbar hjälte i erövrings- och flerspelarläget, så att Stormcast Eternals blir ännu bättre. Yndrasta, som blev den kämpe hon är i Azyr och nu har som mål att jaga fatt på Ghurs odjur, är Stormcast Eternals egna Celestial Spear (himmelska spjut)! Hon svingar de höga himlarnas svärd och är en mäktig flygande hjälte som snabbt och smidigt kan hoppa in i och ut ur strider när så behövs. Dessutom kastar hon sitt legendariska spjut Thengevar för att hejda fiender och sporra stridskamrater.