Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin – Gobsprakk, The Mouth of Mork-paket
Gobsprakk, The Mouth of Mork-paketet ger Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin en ny spelbar hjälte i erövrings- och flerspelarläget, så att Orruk Kruleboyz blir ännu bättre. Gobsprakk är den slugaste och klokaste av alla Swampcalla-schamaner och har fått sitt alias Mouth of Mork (”Morks mun”) av Orruk Kruleboyz. När han sitter på sin Corpse-Rippa Vulcha blir han Orruk Kruleboyz första flygande enhet, och som den extremt rörliga och anfallsinriktade hjälte han är blir han oumbärlig i spelets senare delar. Inte så konstigt när han både kan kalla in förstärkning till sitt Orruk-gäng och göra förödande skada mot fienderna.