Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin – Deluxe-uppgraderingspaket
Deluxe-uppgraderingspaketet innehåller: 4 alternativa hjälteutseenden Deluxe-anpassningssetet, ett urval av anpassningsalternativ till din spelprofil, däribland en unik avatar, avatarram, ett unikt baner och en unik banerbild.