Spara pengar på extra innehåll till Warhammer 40,000: Space Marine 2 med säsongspasset och få kosmetika till rustningar, vapen och Champions från dina favoritchapters av Space Marines genom fyra faser. Innehållet kan laddas ner från butiken eller i spelet när det släpps. Redan tillgängligt: – Ultramarines Cosmetic Pack – Dark Angels Chapter Pack – Salamanders Champion Pack – Raven Guard Cosmetic Pack Säsong 3 (vintern 2025) – Ett Space Marine-chapter (avslöjas senare) kommer att få ett Chapter Pack. – Ett annat Space Marine-chapter (avslöjas senare) kommer att få ett Champion Pack. Säsong 4 (våren 2025) – Ett Space Marine-chapter (avslöjas senare) kommer att få ett Chapter Pack. Säsongspasset ingår i Ultra Edition och Gold Edition. Kräver grundspelet Warhammer 40,000: Space Marine 2. Om du köper detta paket blir innehållet upplåsbart i anpassningsmenyn. Du kan låsa upp det tillhörande innehållet med rekvisitionspoäng som du får i PvP- och PvE-lägen. Mer information finns i beskrivningarna av varje DLC.