Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Macragge’s Chosen DLC
Bär Ultramarines ärofyllda färger på din Power Armour och dina vapen med det kosmetiska DLC-paketet Macragge's Chosen, som ger dig ett unikt axelpansar med Crux Terminatus-design och exklusiva skins för ditt Chainsword och din Bolt Rifle. All kosmetika ur Macragge's Chosen kan användas i kampanj- och flerspelarlägena i Warhammer 40,000: Space Marine 2.