Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr
Du är en inkvisitor, Imperiums mäktigaste agent. I detta action-RPG, utvecklat av skaparna av The Incredible Adventures of Van Helsing, utforskar du fortet/klostret Martyr och renar det på det Kaos som pyr i väggarna. - Utför din undersökning på en rad olika planeter i sektorn Caligari och ta dig an horder med fiender i en mängd olika miljöer. - Kasta dig in i slag med både taktiskt och brutalt våld: dra nytta av miljöerna för att gömma dig eller krossa dem totalt, kontrollera torn och fordon till din fördel. - Välj mellan 3 olika karaktärsklasser som alla har sina unika förmågor och spelstilar. - Skräddarsy ditt spel med det enorma utbudet av förmågor, craftingsystemet och genom att välja bland ett dussintal olika vapen. - Spela ensam eller tillsammans med 2 spelare lokalt eller 4 online. - Utforska en spännande öppen värld med massor av uppdrag.