Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Sororitas Class
Detta DLC lägger till en ny spelbar klass i Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr: en inkvisitor med bakgrund hos Adepta Sororitas. De kallas även för Stridens systrar, och Sororitas är Kejsarens trogna följare såväl som en fördämning mot korruption och kätteri i Imperiet. De skövlar kättare med en rad olika vapen, från eldkastare till välsignade blad, krafthammare och krafthillebarder, men deras tro sägs vara ett vapen starkare än något stål. Med denna besinningslösa tro åberopar de krafter utan motstycke för att begå Heliga gärningar och tysta varenda kättares sista skrik.