Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Seal of Inquisition Footprints
Visa att du är här genom att stampa in ett Seal of Inquisition i marken med varje steg. Detta extramaterial innehåller ett kosmetiskt objekt: Seal of Inquisition-fotavtryck.