Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Reverence Emote
Att ära Holy Emperor är inte bara ett sätt att inspirera Imperiums tjänare, det är varje Throne Agents plikt. Detta extramaterial innehåller en unik emote-animation.