En Inquisitor måste kunna hålla koll på stora mängder fakta och data. Därför är det vanligt att de använder logic engine-utrustade servo-skulls för sådana uppdrag. Detta extramaterial innehåller ett nytt husdjur: Monotask Servo-skull.