Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Hollow Bliss
Ett Imperial-skepp med pilgrimer ombord har satts i karantän på grund av en mystisk Warp-relaterad smitta. Vid första anblick kanske detta inte rör Inquisition – men där finns svaga referenser till denna smitta i en Ordeo-ärendefil, men största delen av materialet har förstörts. Inquisitions agenter bör undersöka situationen omedelbart. Detta extramaterial innehåller en särskilt prioritetsuppdrag med sin egen story och flera nya uppdrag. När uppdraget är slutfört får du en unik Inoculator-komponent. (Det här uppdraget är endast tillgänglig när Triglav Subsector har låsts upp.)