En Imperial-station har upptäckt en Chaos-flotta på kollisionskurs. De är egentligen inte tillräckligt många för att utgöra något riktigt hot, men Inquisition chansar inte när det kommer till Khornes följare. Detta extramaterial innehåller en särskilt prioritetsuppdrag med sin egen story och flera nya uppdrag. När uppdraget är slutfört får du ett unikt tarotkort. (Det här uppdraget är endast tillgänglig när Agartha Subsector har låsts upp.)