Ett urgammalt och bortglömt valv har åter sett dagens ljus. Innehåller det några värdefulla artefakter? Viktiga texter? Kanske kodexar med hädiska budskap? Det är ditt jobb att ta reda på det: innehållets skatter eller ondska ligger i dina händer nu. Detta extramaterial innehåller Void Station Sacred Vault HS-1011 som en ny plats på din stjärnkarta och har flera nya uppdrag. Dessutom blir en unik butik med Relic-objekt tillgänglig när alla uppdrag är avklarade. Du hittar Sacred Vault HS-1011 i Ormeus-systemet i Agartha Subsector. (Denna destination på stjärnkartan är endast tillgänglig när Agartha Subsector har låsts upp.)