Välkommen till City of Suffering där Drukhari genomför jakt på människor i stor skala. Hindra Xenos planer, stäng så många Pain Catalysts du kan och hämnas för varje invånare i imperiet de stulit. Detta extramaterial innehåller ett tävlingsläge med en ny destination på stjärnkartan plus en speciell belöning. (Denna destination på stjärnkartan är endast tillgänglig när Triglav Subsector har låsts upp.)