Warhammer 40,000: Chaos Gate - Daemonhunters - Castellan Garran Crowe
En fläckfri själ anförtrodd med en av Grey Knights mest förfärliga ägodelar: Black Blade of Antwyr. När du har låst upp Garran Crowe i kampanjen kan du lägga till honom till din Strike Force och släpp loss rättfärdigt raseri mot alla fiender, vare sig de är Cultist eller Daemonkind.