Warface: Clutch — startpaket för sjukvårdare
Gör dig redo för seger med startpaketet för sjukvårdare! Förstärk din arsenal med ett förstklassigt gyllene vapen, 1500 Kredits och speciella boosters som ökar din XP och dina spelintäkter. Redo att dominera slagfältet? Hämta ditt paket idag! Paketet innehåller: - 1500 Kredits - Gyllene Sidewinder Venom - VIP Booster (30 dagar) - Mega VIP Booster (30 dagar)