War Purse
Låt krigsbyte bli källan till din makt! Kriget Purse innehåller 75 War mynt, som kan användas för att köpa och uppgradera Warbands. En Warband består av förinställda Team Slot, unika Banner, Epic vapen, Epic Troop och ytterligare två trupper. Detta är en stor inköp av nya mellanliggande spelare som snabbt vill arm med ett fullt lag och dyka i handling. Bli VIP och få EXTRAFÖRMÅNER Detta köp tjänar du permanent VIP-poäng som hjälper dig låsa VIP-nivåer. Högre VIP-nivåer kommer med allt större bonus till Gem inköp, belöningar, dagliga bonusar inloggning, och en del unika extrafunktioner.