En autentisk version av Magic Kingdom på Walt Disney World! Upplev älskade attraktioner, träffa ikoniska karaktärer från Disney och Pixar och fira Walt Disney Worlds 50-årsjubileum med en spektakulär fyrverkerishow. Med 25 utseenden och särskild merch i spelet kan du fira med stil! Av Everbloom Games.