Volition Comics Pack
Du har en superhjältes krafter, nu behöver du bara rätt kläder! Dominera dina motståndare i THE IRON ROUGEs bistra metallansikte eller sätt på dig krigarkvinnan QUEEN AMAZONIAs legendariska bröstplåt.