Virtuell Far Cry 6-valuta – Stort paket 4 200
Kreditpaketet innehåller 4 200 Far Cry-krediter, inklusive 700 extra Far Cry-krediter, som kan användas för att låsa upp extra föremål, spelvaluta, resurser med mera.