Virtuell Far Cry 6-valuta – Medelstort paket 2 300
Kreditpaketet innehåller 2 300 Far Cry-krediter, inklusive 300 extra Far Cry-krediter, som kan användas för att låsa upp extra föremål, spelvaluta, resurser med mera.