Virtuell Far Cry 6-valuta – Litet paket 1 050
Kreditpaketet innehåller 1 050 Far Cry-krediter, inklusive 50 extra Far Cry-krediter, som kan användas för att låsa upp extra föremål, spelvaluta, resurser med mera.