Vildmarksöverlevare
Inkluderar dräkten Nattskuggan som ger Lara chansen att få exotiska djurresurser från vanliga djur, den blodiga yxan Dödssång och ett kortpaket med garanterat två ovanliga kort (rare) och tre andra kort som har ökad chans att vara ovanliga.