Viking: Raiders of Harran-paket
Vem har sagt att vikingar aldrig slogs med zombies? Den som sa det får ta och läsa på lite, för det verkar finnas bevis i Harran. En viking har spolats upp där. Vem då? Du, så klart! Och du har aldrig varit snyggare. Vad är några zombier mot det du redan genomlidigt? Krig, blodbad, plundringar... Harran är bara ännu en plats att erövra. Vi hjälper dig.