Vigor - Hellrider of Vengeance
En skoningslös, hämndlysten vålnad lurpassar i den virvlande röken, iklädd en legendarisk utrustning. Förpassa fiendesjälar till dödens rike och bli en legend. I det här paketet ingår: - Frømand (Hellrider) Uniform Set - 5x L86A1 LSW + 300x ammunition (5.56x45 NATO) - 5x Taiga 21+ 120x ammunition (Combat Shell) - 4x Armor Plate - 4x Smoke Grenade - 3x dubbelresursbiljett - 3x bättre belöningsbiljett - 3x poängboosterbiljett Det här paketet kan bara köpas en gång per konto och finns endast tillgängligt under begränsad tid.