Vault of Gold (7000)
Battle Islands – 7 000 Gold (premiumvaluta) Köp 'Vault of Gold' för att fylla på din krigskassa i Battle Islands. Med hjälp av Gold kan du omedelbart slutföra byggarbeten och snabbt förstärka din frontlinje!