Vapenpaket med Korruptörskarbin
Ett gevär som är finslipat för precision och som kan förvandla zeds till flyttbara läkande och giftiga fällor när de dör. Korruptörskarbinen är gjord för förmånsklasserna Fältsjukvårdare och Prickskytt och har 5 unika skin-varianter.