Valkyria Revolution Special Ragnite: Spinning Squall+
Special issue-förnödenheter åt Anti-Valkyria Squad. Truppen får en special-ragnite: Spinning Squall+. När nedladdningen är klar, tala med intendenten på Vanargand HQ för att ta emot den under "Special issue" i menyn.