Valkyria Revolution Special Ragnite: Jumping Wind+
Special issue-förnödenheter åt Anti-Valkyria Squad. Truppen får en special-ragnite: Jumping Wind+. När nedladdningen är klar, tala med intendenten på Vanargand HQ för att ta emot den under "Special issue" i menyn.