Valkyria Revolution Scenario: The Orphans' Dreams
Den sanna berättelsen om Circle of Fives unga dagar, inklusive Amleth och hans vänners ungdomsdrömmar. Detta event är ett litterärt fragment som kan ses via Bernards "Notebook" efter att kapitel 2 av spelets huvudstory har slutförts.