Valkyria Revolution Scenario: Can't Stop Falling in Love
En berättelse som tar en närmare titt på Amleth och Circle of Fives dagliga liv. Detta event är ett litterärt fragment som kan ses via Bernards ""Notebook"" efter att kapitel 3 av spelets huvudstory har slutförts.