Valkyria Revolution Scenario: As Luck Would Have It
Berättelsen bakom Traitors regel "krona eller klave - inget personligt." Detta event är ett litterärt fragment som kan ses via Bernards "Notebook" efter att kapitel 1 av spelets huvudstory har slutförts.