Valkyria Revolution Scenario: A Day in the Life of the Wolves
En fortelling om dagliglivet ved Vanargand HQ, som meldt av journalisten Fritte Eriksen. Denne hendelsen er et litterært fragment som kan vises fra Bernards «Notebook», etter å ha fullført kapittel 4 i spillets hovedhistorie.