Valkyira Revolution Scenario: Hunger Pangs and Royal Pain
En skrämmande berättelse om hungern som angrep Ophelia en fridfull dag. Detta event är ett litterärt fragment som kan ses via Bernards "Notebook" efter att kapitel 1 av spelets huvudstory har slutförts.