V-Rally 4 Chevrolet Camaro ZL1
En superladdad 650-hästars 6,2l V8-motor, manuell 6-växlad låda, launch control… och allt med härlig bakhjulsdrift! Denna legendariska amerikanska muskelbil bränner gummi och gör Extreme-Khana till en spännande körupplevelse.