Utseendekupong (Palico och jägare): en kupong
Med den här kupongen kan du redigera en jägares och Palicos utseende en gång. Använd kupongen på filvalsskärmen för att redigera en jägares utseende och kön, samt Palicons utseende. Du kan inte ändra jägarens eller Palicons namn. Obs: - Kan bara köpas en gång. - Kan bara användas en gång. - Vill du bara ändra frisyr, ögonbryn, ansiktshår, smink och kläder kan du göra det från föremålskistan i ditt rum utan att använda kuponger.