Utmanarnas semester 1
Alternativa dräkter till USFIV. Innehåller nya semesterinspirerade dräkter till Hakan, Makoto, Guy, Dudley och Dee Jay. Svida om och knäck dina motståndare med stil! *Endast kompatibelt med Ultra Street Fighter IV. Fungerar inte med något annat spel.